۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

در زرندیه؛

اولین زمین چمن مصنوعی و كارخانه توليد مبلمان ايران به بهره برداری رسید

اولین زمین چمن مصنوعی و كارخانه توليد مبلمان ايران به بهره برداری رسید

ساوه - خبرگزاری مهر: در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر از اولین زمین چمن مصنوعی و كارخانه توليد مبلمان ايران در زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارمهر، استاندار استان مرکزی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداري اين كارخانه گفت: توسعه صنعتی استان مرکزی از اولویت های این استان است که به جد از سوی مسئولین دنبال خواهد شد.

محمد حسین مقیمی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان زرندیه موجب تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان شده است گفت: استان مرکزی زمینه خوبی برای جذب سرمایه های کشور دارد و باید با مدیریت خوب و همدلی مردم و مسئولین زمینه جذب سرمایه ها فراهم شود.

وی با بیان این که بهره برداري از اين كارخانه باعث افزايش درآمد و ايجاد اشتغال شده است گقت: باید با توجه به موقعيت جغرافيايي اين شهرستان از حضور سرمايه گذاران استقبال شود تا در آينده نزديك مشكلات بيكاري و اشتغال حل بشود.

استاندار مرکزی در سفر خود به شهرستان زرندیه بزرگترین کارخانه تولید مبلمان ایران در زرندیه را به بهره برداری رساند و در حاشیه بازدید این شرکت در جریان مشکلات پیش روی مدیران آن قرار گرفت و دستوارت لازم را برای پیگیری این مشکلات صادر کرد.

این كارخانه توليد مبلمان ايران با سرمايه گذاري بالغ بر 110 ميليارد ريال و اشتغالزایی معادل 300 نفر به صورت مستقيم در شهرستان زرنديه افتتاح و به بهره برداري رسيد.

براساس این گزارش شركت گروه مبلمان پارسا پروژه آذين در زميني به وسعت 55 هزار متر مربع و زیربنایی به وسعت 22 هزار متر مربع احداث شده و با راه اندازي فازهاي بعدي اين شركت، فضاهاي توليدي در حدود 14 هزار متر مربع افزايش، تعداد شاغلین به بيش از 700نفر و ظرفیت تولیدی آن تا سه سال آينده به 70 هزار دست مبلمان در سال خواهد رسيد.

بررسی مشکلات شرکت فولاد هیربد در زرندیه

استاندار استان مرکزی همچنین در ادامه سفر به شهرستان زرندیه از کارخانه فولاد هیربد در زرندیه بازدید و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

محمد حسين مقيمي در  این بازدید گفت:‌ كارخانه فولاد هیربد فرصتي براي پيشرفت، توسعه صادرات، كاهش واردات، ايجاد اشتغال و جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي است.

وي با تاکید بر ضرورت توجه مديران دستگاههاي اجرايي نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه صنعت و گسترش زمينه‌هاي جذب سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي گفت: نوع برخورد مدیران دستگاه های اجرایی با سرمایه گذارن نقش بسزایی در ماندن یا رفتن سرمایه ها در استان دارد.

شرکت صنایع فولاد هیربد در مجموع با هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده که 200 میلیارد ریال آن به صورت تسهیلات و مابقی آورده بخش خصوصی است.

اولین زمین چمن مصنوعی نیز که با حضور استاندار افتتاح شد در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع اجرا شده روباز بوده و عملیات اجرایی آن از سال 1391 آغاز شده است و با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 202 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است در جوار این زمین چمن یک باب زورخانه و یک سالن ورزشی نیز احداث شده است.

کد خبر 2229944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha